10-01-12, T I S D A G

Började dagen med en promenad tillsammans med mamma. Hade hoppats på att den skulle väcka mig lite, men tyvärr. Har nog sovit för dåligt för länge för att en promenad ska räcka. Dessutom var det så halt ute så det gick inte att komma upp i fart. Uscha på det! Hela promenaden slutade tyvärr med att jag fick en panikattack. Alla kläder satt för tight, håret var i vägen, lungorna gjorde ont (vilket de egentligen inte gjorde) så nu sitter jag i min stora pyjamas-t-shirt och  och ett par mjukisbyxor. Förstår itne var paniken kom ifrån, har inte haft någon panikattack sedan i somras nu. Usch, obehagligt är det i alla fall.

Nu blir det lika käk, kaffe och Buffy! :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: Åh tusen tack söta du! :D Och jag har absolut inget emot homosexualitet :)

2012-01-10 @ 17:08:17
URL: http://getgorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0