09-01-12, M Å N D A G

Det har inte blivit mycket blogg den här helgen, varför? Jo för att jag sovit. Jag har in princip sovit bort hela helgen. Tack och lov att jag inte har något jobb att gå upp till idag känner jag nu. Det började i fredags, jag fick sova ut då det skulle bli en sen natt (jag berättade ju att jag skulle vara chufför åt lillasyster). Och sent blev det. Om jag inte minns helt fel så var vi inanför dörren här hemma strax efter halv 7. Körandet gick bra, deras matcher gick mindre bra, men alla kom hem någorlunda helskinnade (lillasyster fick en fläskläpp redan första matchen).

Men i alla fall, somnade ganska stenhårt när jag kom hem och det märktes då mamma 11 timmar senare, 17:30 kommer in på mitt rum och väcker mig. Hade personligen sett at tjag bara fått sova natten ut, men icke. Av någon underlig anledning lyckades jag somna strac efter 11-tiden igen. Men detta förstördes av att en idiot messade mig vid halv 3, och inte tusan slutade han heller. Jisses alltså! sista messet tog jag emot 04:08. Då vart jag lagom grinig och kunde inte somna om förrän strax efter 7 igen. Ännu en gång vaknade jag sent, tack och lov inte lika sent - 14:30 ~ich... Då det var bara att dra sig upp och låta en ny dag börja.

Nu förstår ni säkerligen varför jag varit så dålig på att blogga. Men nu ska jag bli bättre, får förhoppningsvis ett paket idag! :D Längtar! Och jag hoppas på att jag somnar om någon timme i alla fall. :)

Bjuder på denna, såhär hittar man mig ofta i sängen. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0