06-01-12, F R E D A G

Vad trött jag blir! Beställde ju en klänning från Nelly, och de har alltid varit snabba med leveranserna och grejer, men icke denna dag.  Visst, de har nog fullt upp nu, men i alla fall. Beställde förra fredagen, i lördags fick jag ett mejl om att paketet skickts till mig, väntar och väntar. Så igår fick ajg ett sms från posten där det stod att det skickats ett brev till mig, då brukar det komma dagen efter. Tro fan att det är röd dag idag då. Haha, jävla sätt alltså! :O Men, men då kommer nog klänningen p måndag eller så! Hoppas jag! :O

Ikväll blir det cup för Lillasysters del, och jag ska vara chaufför. Jag ska köra till Skene och hitta dit själv. Jisses alltså! :O Är lite nervös för det. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0