03-01-12, T I S D A G

Fy bubblan vad jag är trött idag! Ändå kom jag i säng ganska tidigt igår, hmmm - I wonder why I feel like this!?

Men men, Igår vart en väldigt mysig dag i alla fall! :) Åkte in till stan för att träffa en vädigt trevlig person, vi tog en mysig promenad vid hamnen och bara njöt av varandras sällskap och att solen tittade fram. Fick riktigt mer vårkänsla faktiskt! :) Efter att vi skildes åt träffade jag Sofie en snabbis och när jag kommit hem bar det av till Emelie. En riktigt bra dag helt enkelt! :)

Känner mig riktigt taggad för det här året! Ska försöka förändra mycket hos mig själv om i min omgivning. Inte det att jag ska bli en helt annan person och byta ut alla vänner och så, utan jag ska till en början ha en mer positiv syn på livet. Har yjuvstartat lite då november och december varit två av de mest positiva månaderna i mitt liv, (vad deprimerade det låter, haha!), men jag ska verkligen försöka att inte låta det jobbiga komma åt mig! Där ibland ska jag med ett seriöst försök ändra designen på min blogg, vet inte hur än, men på något sätt.

Vet att jag sagt det - miljontals gånger - men nu vill jag ha förändring. Bra förändring! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0