Minste lilla

Vet inte vad det är med mig nu för tiden, måste vara för att det är vinter och grejer, men jag är trött mest hela tiden känns det som. Och blir trött för minsta lilla. Var och klippte mig idag, (lovar att jag ska försöka få fixat bilder) för att sedan träffa Josefine en sväng. nu när jag satte mig i stolen känner jag hur all energi bara försvann. Då ska jag dessutom vara social och trevlig på Team Sportia ikväll där det är medlemskväll för Friskis. Är inte jättetaggad nu om jag ska vara ärlig. Men det ger sig väl.

Dagens lunch/middag

Kommentarer
Postat av: Cissi

Älskar sushi.



Ja men precis, men enlig vad jag har hört så tror inte maya folket på jordens undergång, utan de tror att 2012 ska bli starten av en ny era. :)

2012-02-02 @ 09:15:25
URL: http://spiritseal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0