Kärlekens dag

När jag kom hem igår gick de tinte att sova, så jag hängde vid facebook en stund. :P "Forever alone", "Hatar denna dag(en)", "Valentines sucks". Gissa vilken sorts förhållande dess perosner som skrivit detta har? Just det - de är singlar.

Har inte folk kompisar eller? Bara för att man är singel går inte jorden under på alla hjärtans dag. Och Är det så att man inte känner för att fira skiten -låt bli! Shit asså, vad mycket bitterfittor det finns där ute. :P Haha! Och jag tänker inte ljuga och säga att jag inte velat fira det med en pojkvän. Det hade varit jättemysigt. Men jag värdesätter i så fall våran årsdag7månadsdag högre än 14 februari. Så vansinnitg mainstream är det! Jag hade en jättetrevlig kväll igår med mina tjejkompisar, vi var fem st och två av oss var singlar. Jag tror inte att de med pojkvän inte velat vara med honom, men allt handlar inte om killar. (Shit, hade jag hört mig själv säga detta för 2,5 år sedan hade jag svimmat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0