Kära gamla bilddagboken

Haha, kollar igenom min gamla bilddagbok nu, Eller daviews som det heter nu. :p Vad mycket skit man lagt upp där. xD Detta bland annat:

tio saker jag gör varje dag; - går på toa. - Äter. - lyssnar på musik. - Andas? - Tänker. - Pratar i telefonen. - Pratar - Borstar tänderna. - Sjunger - Kollar mig i spegeln.
nio saker jag ser fram emot;
- Resa till Norge - Julafton - Nyårst fest. - Nästa gång GC kommer itll Sverige - Sova - Mysa med Tilda och Fia<3 - Loov. - JULKLAPPAR - Färga håret blont igen
åtta saker jag har på mig dagligen;
- Bh. - Trosor. - Linne eller någon tröja. - Byxor/kjol. - Halsband. - strumpor. - armband. - Matfläckar? xD
sju saker som irriterar mig;
- När folk smaskar när dom äter. - När människor inte fortsätter berätta saker dom berättar. - När mamma och pappa är tröga. - När vissa grejer inte går som jag trott/vill. - När jag gråter för ingenting. - När jag berättar nått så helt plötsligt vet ja inte vrf jag berättar det. - När ja vaknar av att Jenný o Markus bråkar
sex saker som jag rör varje dag;
- Mitt hår. - Min mobil. - Min tandborste. - Dörrhandtag. - Mina kläder. - En bok.
fem dvd jag kan se om och om igen;
- Just my luck. - Sagan om ringen triologin - En riddares historia - Queen of the damned - The grudge.
fyra personer jag vill spendera mer tid med; - Mina föräldrar - Mina syskon. - Mina vänner - Mormor - men de går tyvärr inte :(
tre låtar jag lyssnar på just nu; - Bullet for my Valentine - Tears don't fall - McFLY - No worries - Good Charlotte - Broken herts parade
två band jag har sett live;
- Neverstore - Hello Goodbye
en person jag kommer att spendera resten av mitt liv med;
Aj, den va svår. Kan inte välja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0