"Inte intresserad"

Nu blir jag lite bitter, eller redan igår blev jag lite bitter och nu känner jag att jag utan problem kan skriva om det. Haha!

Har under en liten tid "träffat" en kille. Vi har bara träffats en gång, men pratat länge på msn/facebook och med jämna mellanrum blir han väldigt off, men sedan säger han saker som jag inte tycker man säger till någon man inte är intresserad av.

Nu har det gått typ tre vekor sedan vi pratade senast (kände att om han vill prata med mig är det hans tur att ta kontakt), och igår fick jag veta, i ett evenemang att han bytt nummer. Inte så konstigt att sms:en jag skickade inte kom fram. Är det verkligen så svårt att säga att man inte är intresserad? Jag behöver egentligen inte ens veta varför, det hade bara gjort livet lite enklare om man får veta att han inte är intresserad.

Saken är den att jag hade inte brytt mig om vi bara pratat väldigt ytligt och det inte gått bra när vi träffades. Men jag tyckte i alla fall att vi klickade med en gång, han har sagt massa saker som jag vissa gånger tyckt var för tidigt att säga, men har tagit det som att han vill någonting, men icke.

Blir bara lite bitter, säg till om du inte är intresserad istället, ljug ihop någonting om att du inte är redo för att gå in i någonting eller vad fan som helst. Sluta inte bara hör av dig! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0