ALLA ♥- DAG

Det är väl ingen som har missat att det idag är alla hjärtans dag? Jag hade lite svårt att missa det, på facebook var det ömsoms alla-hjärtans-dag-hälsningar och ömsom kärleksförklaringar till sin partner, när jag öppnade mejlen var det typ 20 spam mejl med "skämm bort din älskade för alla hjärtans dag", "gör dig extra fin inför din alla hjärtans dag", flera utac bloggarna jag följer har rubriker med alla hjärtans dag. Jag kunde inte vara sämre. ;)

Dagen och kvällen bjuder på lite mysigheter trots att man är singel. :) (Jag tycker dock inte detta är en dag "endast" för par) Det blir som jag berättade igår middag hemma hos Louise tillsammans med tjejerna. Ska bli mlöjsigt! Tilda ska ta med sig sin kamera, och fota under kvällen, jag funderar på att göra det samma, vill ju ändå ha bilder på mina nära och kära. Får se hur det blir!

Senare kommer en bild på hur jag ska se ut ikväll, eller om jag bara fotar idag och visar imorgon - inte bestämt än. Men det kommer! :)

Inte på dagens latte, men visst blev hjärtat fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0