29-02-12, O N S D A G

Sista februari. Visst har månaden gått väldigt fort? Eller är det bara jag? Det var ju itne längesedan det var nyår och grejer. Men men, det ger sig. Snart är nog mars över också tyvärr. Eller ja - det betyder ju att det närmar sig sommaren ännu mer men ja, ni fattar. ;)

Mars ja, det betyder att man ska börja söka till högskolor och universitet. Har fått hem två kataloger, en från Lunds universitet och en från högskolan i Jönköping. Funderar massor på hur gärna jag vill flytta hemifrån och huruvida jag vill komma bort från Göteborg ett tag eller inte. Jag vet inte riktigt vad jag vill. Och egentligen har jag ingenting som håller mig kvar här i Göteborg. Ta det inte fel nu, jag har mina vänner - men att jag har dem här och bor till exempel i Lund betyder inte att jag inte har dem som vänner längre. Det hade varit svårare att lämna staden om jag haft en pojkvän här som inte ville följa med. Hum, hum, hum! Vad ska det bli av mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0