27-02-12, M Å N D A G

Vilken helg! Efter spakvällen med syster och hennes vän vart jag helt utslagen! Somnade innan 12. Kors i taket! Sedan på lördagen hade jag fullt upp med att göra mig iordning, hinna äta och allt möjligt sådant innan jag skulle iväg. Men kvällen blev asbra!

Igår, söndag, vart det konfirmandläsning större delen av dagen. Vaknade helt av mig själv strax efter 11 för att sedan sitta i kyrkan mellan 13-16, gå på gudstjänst och sedana avsluta med kevavpizza! Mumma! Har dock blivit himla luiten i maten det senaste halvåret, så jag kunde inte äta så himla mycket tyvärr. Men det ger sig.

Vad händer idag då? Skulle gått ut och gått med mamma, men i detta snöoväder och min fot med nageltrång känner jag att det inte är den bästa idéen. Så det  blir nog till att vara hemma och städa rummet tills ikväll så jag kanske drar på bakkväll i kyrkan. Är sugen på att träna ikväll med, det är core idag. Men men, ja vi får se hur det blir!

Detta är de två bilder som togs under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0