17-02-12, F R E D A G

Sitter här, nyduschad och inte alls klar, håller på att smörja in mig. Eller ja - är insmord överallt utom ryggen. Nu skulle man haft pojkvän! ;) Vaknade på tok för sent och borde dygna för att komma i en ordentlig sömnrytm. :P Men vi får se. Tack och lov har jag ingenting vilktigt att göra förrän ikväll,då ska jag hem till Fiia och umgås med henne. Var alldeles för länge sedan vi umgicks på tu man hand.

Tills dess hade jag funderingar på om jag skulle ut och fota, men nu har jag börjat se en nytt avsnitt av Real Houswives of Beverly Hills. :P Haha! Tilda och jag såg ett avsnitt i måndags när jag var hos henne, och efter det blev jag fast! Hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0