13-02-12, M Å N D A G

Håller på att klä på mig. Eller jag har klätt mig, nu ska jag bara sminka mig lite grann. ^^, Orkar inte riktigt klä upp mig, men känner inte för mjukisbrallor heller. Så leggins, linne och tjocktröja blir det idag. :) Känns som att min förkylning är på bättringsväg i alla fall. Eller ja, nu när jag varit vaken en liten stund känns det inte som att jag är helt död.  

Idag blir det till att dra hem till Tilda. Ska bli kul att träffa denna unga dam igen. :) Blir väl till det vanliga, sitta och tjöta, dricka lite te, gå ut med hunden och sedan samma runda igen. Är dock redigt sugen på sushi - om man ska kolla med henne... eller nej det har jag inte pengar till just nu. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0