11-02-12, L Ö R D A G

Ny sitter jag nyduschad och insmord och funderar över vad som händer denna dag. Mitt huvud är astaggad på att hitta på någoting medan kroppen skriker nej. Så jag får göra som kroppen säger - låta bli. Fick dessutom aldrig klart rummet igår heller. Att det ska ta sådan tid att få städat mitt rum fattar jag inte. Eller problemet ligger ju i att jag sitter och göra annat.. Men jaja...

För att det inte ska bli allt för tråkigt idag trots att jag är hemma så ahde jag tänkt fixa håret lite grann, vet inte hur - det återstår att se. Sedan ska jag verkligen försöka att blogga mer denna helg eftersom jag ändå bara kommer att vara hemma! Önska mig lycka till! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0