09-02-12, T O R S D A G

Idag är ingen bra dag. Idag är ingen bra dag alls. Känner mig hängig och sjuk. Somnade igår med ont i halsen och snuva. Kändes bara som att en vanlig förkylning var på g, inget mer med det. Men vad jag vaknade i natt. Kunde inte andas, hade ont i huvudet, ont i kroppen. Inte kul alls, så förut när jag vaknade för dagen så att säga, höll mitt huvud på att sprängas och jag hade feber. Inte okej! Visst det är bättre att jag blir sjuk nu innan jag får praktik (som för övrigt verkar ta år och dagar att få i gång), men jag orkar verkligen inte med mig själv när jag är det. Då får jag se till att bli ordentligt sjuk nu så det går över!

Vad som dock är bra är att mina keso-mackor är tillbaka! :D Vi har keso hemma och mamma bakar så mycket bröd att det glöder om henne. Vilket gör att idag blev det hembakat rågbröd med någon korv (wow, jag äter korv), gurka, keso och paprika. Mumma!


Kommentarer
Postat av: Karråå

Skitgott ser du ut ju hungrig

2012-02-09 @ 19:27:29
URL: http://www.nattstad.se/frokenfraken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0