06-02-12, M Å N D A G

Jag har insett att helgen inte är en bra bloggtid för min del. Det är inte många helger som det blir några inlägg alls, och så var denna med. :p De senaste veckorna har jag kunnat skylla på att det varit lite mycket att göra, så som ut och träffa folk, städa rum osv. Men den här helgen vet jag inte varför det inte blivit av.

Idag har jag i alla fall varit med Tilda, hennes bror har nyligen flyttat hemifrån, så hon skulle ta över hans rum, och jag fick hjälpa till att bära kläder. ^^, alltid kul att kunna hjälpa till. :) Sedan vart det möte i kyrkan och nu är jag hemma. Tycker det är så skönt att komma hem när man haft en fullspäckad dag. :) Så nu ska jag softa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0