Uppesittarkväll

Jag har väl aldrig varit den som känner att jag måste sitta uppe 23 december, men det är väl en lite halvmysig tradition antar jag. Har inte riktigt fått gjort det jag skulle när jag kom hem då jag helt glömt bort att jag skulle ladda på migg solkort (de hade ett specialerbjudande nu) sedan kom jag på en nageldesign jag skulle testa på syster - dock vart den inte så bra som jag tyckte i huvudet, men mamma fick söta julnaglar. Sedan duschade jag. Dessutom har jag haft stormont i magsäcken sedan jag kom hem. Inte kul!
 
När jag kom hem såg jag att syster hade pyntat granen, alla klappar låg under och mamma och pappa höll på med maten inför imorgon, så jag behövde inte göra så mycket som jag trodde. Vilket innebär att jag nu ska plocka lite på rummet. Sen ska jag krypa ner med B&J (är det fel vecka så är det...) och se på lite serier eller film. Mysig söndag helt enkelt. :)
 
Granen i all sin prakt
 
Mammas naglar, fransk med liten twist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0