Trött och sliten

Det är vad jag känner mig idag. Indeed! Det tog tid att komma hem idag då pendeln var inställd (för andra gången på tre dagar... det börjar bra), så passade jag på att springa in till biblioteket för att hämta ut en bok, pendeln var fortfarande inställd att döma av vad som stod på nätet (Tåg Göteborg C- Älvängen inställld) så jag bäntar snällt på bussen i kylan frustrerad, kall och hungrig. Vad kommer då? Jo den förbannade pendeln. Waa, man kan bli irriterad för mindre saker alltså. Men men, det är inte mycket att göra. När jag sedan kom hem började jag läsa lite psykologi, det är en hel del den här kursen så jag måste verkligen plugga nu. Inte jättekul. :P Haha
 
Nu blir det träning, ska på bodypump så nu blir jag biff. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0