Snorig och tung i huvudet

Idag gick jag på jullov, och det startade jag med att dra till gymmet med lillasyster. Dock blev det inte riktigt så bra som jag hade hoppats. Jag står där som ett frågetecken och vet inte vad jag ska göra, hurjag ska göra eller vilka maskiner som gör vad. Det är fortfarande ångestladdat för mig att gå dit och träna på egen hand, och det blev inte bättre av att det var en del folk där. Egentligen vet jag att de inte bryr sig om mig, om inte någon skulle tycka att jag ser bra ut (jag bryr mig ju inte om dem där liksom). Men samtidigt känns det som att alla ser på mig, dömer mig och gör narr av mig. Slutade med att jag gick helt gråtfärdig ner till solariet istället. Men jag fick tränat nästan 1,5 timme i alla fall.
 
Nu när jag är hemma känner jag mig hemskt snorig, nyser för jämnan och huvudet väger flera ton. Hur ska jag överleva helgen? Julshopping imorgon och jobb lördag och söndag. Hjälp. Men jag har nu laddat upp med en redig mugg ingefärste och ska se på Teen Mom, så jag ska bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0