Läsplatta

Har börjat fundera på att införskaffa mig en läsplatta. Har funderat fram och tillbaka sedan jag träffade den gamla vännen som visade mig hennes. Tänker att det kan vara rätt behändligt att ha då vissa av våra kursböcker finns som e-böcker, dessutom är det lättare att låna om böcker som man lånar som e-bok från biblioteket och så vidare.
 
Under dagen har jag kollat lite fram och tillbaka på vad jag vill ha för någon, och adlibris letto verkade bra, men när jag läste lite om den kände jag att Sony reader nog pasar mig bättre. En lite tråkig detalj är dock att det verkar som att båda versionerna bara finns i svart om man köper den i butk, men Sony själva har det i rött och vitt också. Men vi får se, ska rådfråga pappa och lite annat. Men visst är de två läsplattorna snygga. ;)
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh den understa var ju lätt snyggast! är det den de blir? :) haha typiskt mig att bara tänka på det ;)

Svar: Haha, jag tänker också på hur det ser ut, dock tycker jag den översta är snyggast. Men jag har inte en blekaste aning om vilken det blir än. :P Haha
Anna

2012-12-08 @ 11:33:39
URL: http://Nattstad.se/MissHultqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0