Årsresumé

Hela bloggvärlden består av årsresuméer, och jag tänker inte vara sämre. ;)
 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
J
odå, det har jag faktiskt. :P

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, det enda jag hade höll jag enda in i det sista! :D

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en av mina bästa vänner ♥

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, vila i frid Gammelfarmor ♥

5. Vilka länder besökte du?
Jag har inte sest någonting alls i år tyvärr.

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Ja, en pojkvän skulle ju inte sitta fel, men han får komma när han är redo ;)

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Oj, det måste nog vara 8 och 9 juni. :)

8. Vad var din största framgång 2012?
Att jag kom in på arbetsterapeutprogrammet.

9. Största misstaget?
Att jag var för naiv.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inte mer än vanligt.

11. Bästa köpet?
Min Samsung Galaxy S3 ;D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Tror skor ligger i topp i år igen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Klart det gjorde.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Oj det är många!
Norlie & KKV - Där jag hänger min hatt
Simple Plan - You Suck at Love
One Direction - Heart Attack
Panteoz - Dansa Pausa
Ansiktet -  Äckligt
Maroon 5 - One More Night
Stiftelsen - Vart jag än går
Maskinen - Krossa alla fönster

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit så vansinnigt glad att jag knappt känt igen mig själv. :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag hade viljat resa, men det får jag ta nästa år :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så jävla naiv :P

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma, med familjen.

19. Blev du kär i år?
Känslor har verkligen bubblat upp, men nej kär vart jag inte.

20. Hur många one night stands?
Det är min lilla hemlighet ;)

21. Favoritprogram på TV?
Hollywoodfruar ;)

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej :)

23. Bästa boken du läste i år?
Det är nog Hungerspelen-böckerna. :)

24. Största musikaliska upptäckten?
Norlie & KKV har gått på högvarv i mina högtalare.

25. Något du önskade dig och fick?
Jamie Olivers kokböcker :) Några av dem i alla fall

26. Något du önskade dig men inte fick?
Haha, en pojkvän? ;)

27. Årets bästa film?
Oooj.... Hungerspelen ^^,

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Firade med en middag med de närmaste vännerna, sedan fördest och utgång. :)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jodå, me jag är nöjd ändå ^^,

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Förändrad.

31. Vad fick dig att må bra?
Jag fick mig att må bra

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hmm, Danny Saucedo kanske?

33. Vem saknade du?
Mormor, Gammelmormor och Gammelframor

34. De bästa nya människorna du träffade?
Alla kära klasskamrater i AT1 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0