2012 - Mitt år, del ett

Jag har sagt det flera gånger, men 2012 har verkligen varit mitt år. För mig har jag varit i fokus, och det trots att jag dejtat en hel drös med itiodet i år. Haha, Nästa år kanske bli annorlunda. :) Jag har gjort om mycket här hemma, vuxit upp och njutit av livet. Nästa års nyårslöfte kommer inte bara vara att jag ska tänka på mig själv. Nästa år ska jag tänka på mig själv och njuta till 200%! Ta hand om mig och mina vänner, dejta kanske en ännu större drös idioter, kanske hitta mitt livs kärlek, plugga, jobba och komma i ännu bättre form. :)
 
Började året tillsamans med de bästa :)
Dock vet jag inte vilka bilder jag får lägga upp så det får bli på mig :P
 
I Februari vart det alla ♥-dag middag med tjejerna hemma hos Louise
 
Det blev en eller annan utgång med
 
Hon har lärt sig att uppskatta sushi ;)
 
Hade kul med några nya vänner på Cabaret Lorentsberg
 
Grillfester blev det under sommaremm
 
Lite student




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0