13-12-12, T O R S D A G

Idag är jag så vansinnigt stolt över mig själv! Det är helt sjukt! Hade ju en period då bara ordet träning gav mig ångest, det har helt försvunnit, men det att gå till gymmet och träna på egen han dpå maskinen är någonting jag varit smärre rädd för. Och ja, det har till och med varit lite ångestladda. Men idag, idag då jävlar! Steg upp vid 8 imorse för att gå till gymmet tillsammans med Fiia. Och träna gjorde vi! 50 minuter av styrketräning blev det och jag är inte annat än jättenöjd med mig själv.
 
Till att börja med var det väldigt härligt att börja dagen så, men sedan så märkte jag att det var ju inte så himla farligt som jag trott innan. Visst det var vi två och typ... fem personer till. Men det är en väldigt bra start. Så den här veckan har jag verkligen kämpat, core i måndags, pump i tisdags box igår och idag styrketräning. Så vansinnigt glad är jag nu! Får försöka ta mig ut på promenad imorgon eller något, men asså jisses. Nu mår jag bra!
 
Tack Fiia för att du stöttar mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0