04-12-12, T I S D A G

Kanske håller det sig till jul ändå? Nu har det snöat konstans sedan jag vaknade igår morse, okej jag vet ju inte hur det såg ut i natt, men när jag vaknade förut snöade det i alla fall, och det ser ut som att det snöat ett bra tag. Men jag blev himlans besviken igårkväll när jag gick till träningen: i pulkabacken utanför oss fanns inte ett enda spår av att någon åkt pulka! Vad gör ungarna nu för tiden? När jag var liten och första snön kom var jag ute i backen fortare än kvickt! Men men, tiderna förändras väl.
 
Ska plocka lite på rummet tänkte jag, är så vansinnigt irriterade att det ser stökigt ut med en gång man städat. Sedan funderar jag på om jag ska ta fram adventsgrejer att ha på mitt rum i alla fall. Det är bara jag i min familj som vill ha julgrejer så då känns det på ett sätt ovärt att ta fram det, men ja... vi får se.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0