Vuxenpoäng?

Waa, det är läskigt när man tänker efter och inser att man börjar bli vuxen. Visst är det väl typ superbra, men jag vill nog vara liten ett litet tag till. Vad var det då som fick mig att tänka på detta? Jo dels för att några av mina närmaste vänner har eller snart kommer ta några av de största kliven ut i vuxenvärlden. Den ena har nyligen fått barn (och har sedan ett år tillbaka bott själv) och den andra kommer, tillsammans med sin pojkvän, att flytta till eget.
 
Jag har alltid varit helt tokig i socker, haft socker till allt och mycket sådant dessutom. Nu när jag drack mitt te hade jag en halv tsk socker. Så lite har jag aldrig haft tidigare. Aja, nu ska jag bege mig iväg. :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0