Träning

Första "riktigta" träningspasset på.... läääänge! Och fy tusan vad gött det var! Visst var det jobbigt som bara den, men det är så himla skönt att träna och det är så skönt att jag inte får ångest av att tänka på träning längre. Nu gör jag det för min skull, för att jag ska må bra och för att jag ska komma i den form jag vill och inte för någon annan! Nu väntar jag bara på att få min lön, hämta ut studieintyg (eller få mitt mecenatkort) så jag kan köpa mig ett gymkort på Sportlife. Awsome!
 
Nu blir det sängen, hoppas jag inte drömmer något konstigt i natt, behöver verkligen få sova ordentligt. God natt på er!
Nej jag är inte så himla dum i huvudet... eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0