Min mage

Jag tror jag nämnt det tidigare, eller så är det på fb jag skrivit det. Aja skit samma, min mage har i alla fall börjat krångla igen, förra helgen åt jag väl typ... två mackor och en halv skål nudlar på hela helgen. Varför åt jag inte mer då? Jo för jag mådde illa så fort jag stoppade i mig något. vätska i alla dess former fungerade, men mat ville inte ner. Under veckan har det blivit bättre, insåg att jag slarvat med provivan, så jag misstänkte att det hade med det att göra. Men idag har det börjat igen. Blev två mackor till frukost och en halv bulle förut. Jag hoppas verkligen det blir bättre till middagen sen!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kanske läge att gå till läkaren om du mår illa när du äter? Det gjorde jag med ett tag, men jag insåg då att det antagligen var fel mat jag åt. Typ gluten, vitt mjöl osv.

2012-08-17 @ 12:34:18
URL: http://josfinee.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0