Koll jag har

Haha, det blev inte så mycket städ här hemma ändå. Vid 12 förut fick jag ett sms från en kompis "Hej hej! (: Skulle du ptara om entreprenörskursen idag?" Jippi! Ja det skulle jag, och jag skulle vara på plats 13:00. Jag gick fortfarande osminkad i pyjamas, hade inte ens tagit på mig deo. Haha, det var bara att kasta på sig kläder, lite smink och deo (!) och cykla iväg. Haha, men då har det i alla fall hänt lite mer än bara dator till min dokumentation.
 
Så får vi se om gårdagens planer funkar bättre ikväll. Inget jag kommer avslöja vad de handlar om, men jag hoppas det blir av innan det blir allt för kallt ute så får jag bara hoppas att det uppskattas  av mitt "offer". ;) Haha.
 
Men innan det blir någonting av det så blir det träning ikväll med. Antingen blir det indoor walking eller box. Anleningen till att jag inte vet än är för att jag bara har "prova-på" den här veckan och kan inte boka några pass, så jag kör på drop-in passen den här vecka. I värsta fall så får Fiia och jag ta lite på  maskinerna så jag får lära mig dem med. Haha. Känns så himla skönt att komma igång med träning igen, även om jag inte kan vara helt stolt förrän jag har mig ett gymkort, så är detta bättre än ingenting. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0