Jag har bestämt mig...

...tror jag i alla fall! Läste igenom mina gamla inlägg och tänkte föra över några till mondoblog.se, för det var den portalen jag bestämde mig för. Men då kände jag - nej! Jag har haft den här bloggen i två år och jag är inte klar! Visst har jag börjat ett helt nytt kapitel i mitt liv, men det betyder inte att jag behöver en ny blogg för det. Dessutom hade jag inte ens hälften så mycket makt över designen där som här och trots att jag inte är jättehaj på html och så så vill jag ändå ha det på mitt sätt.
 
Så jag blir kvar på blogg.se ett tag till. Vet att jag har en vän där ute som kommer blir lite besviken på mig. ;) Men hon kommer förlåta mig, det vet jag. :D
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hahaha, maj gad! :p Well, alla gör ju som dom vill och alla kan ju inte vara lika bra som jag! ;)

2012-08-22 @ 20:39:57
URL: http://josfinee.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0