Hem och ut

Nu har jag varit hemma en liten stund, men ska snart iväg igen då jag ska jobba nu ikväll igen. Nu blir det som avlösare.
 
Försov mig ju i morse, vilket ledde till att mamma var så snäll och skjutsade mig, detta var asbra - tills jag skulle hem! Hade svarta jeans och en trekvartsärmad topp. Tro fan att jag höll på att dö av värmeslag när jag var på väg hem. Nu är det dock inte jättemycket bättre, har mjukibyxor på mig Men jag känner inte att jag orkar ha jeans på mig, och shorts blir för kallt när jag ska hem sen. Men nu ska jag ju bara cykla till bussen typ, så det går. Får se hur många timmar vi har ikväll. Blir nog inge mer inlägg idag dock. Men vi får se.
 
-Take care
 Lite skev idag kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0