En lugn dag

Idag, liksom förra veckan, var det en lugn dag. Gjorde inte jättemycket, med det känns skönt med tanke på att morgondagen består av full rulle.
 
Igår blev det att jag beställde telefonen ändå - visst jag har sagt att jag ska vänta, men som pappa sa, ä det ett bra erbjudande så kan de dra in på det snart om många nappar. Så jag beställde den. Tjejen jag som tog emot beställningen sa att både sim-kortet och telefonen kommer i nästa vecka, men precis när jag satte mig på bussen till jobbet får jag ett sms om att jag har ett paket väntandes från Telia. Hmmm, undra vad det kan vara. :D Ska hämta det imorgon påvägen hem från jobbet. Hoppas det både är telefon och sim-kort! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0