29-08-12, O N S D A G

God morgon mina fina läsare! Idag ska ni veta att jag känner att jag lever! Fy vad det känns i kroppen, främst i ryggen. Haha! Men det är så det ska vara, då vet man att man gjort rätt. Jag har precis ätit frukost och ska strax börja plocka ur diskmaskinen. Det är en del att göra för min del idag, måste få rent på rummet (ingen kan vara förvånad), ska plocka lite här hemma, läsa kurslitteratur och det roligaste av allt - dokumentera hela min dag!
 
Har en seminarieuppgift till på måndag Vardagens komplexitet eller någonting sådant kommer det handla om. Så då ska vi dokumentera vår vardag med tid, vad vi gjort, vad vi gjorde samtidigt, var vi gjorde det, med vem och för vem vi gjorde det vi gjorde. Läste lite i boken förut där det stod en fråga "Hur ska vi kunna veta vad andra gör om vi inte vet vad vi själva gör?". Och det är ju helt sant, mycket av det vi gör gör vi utan att tänka på och ja, detta är så sjukt intressant. :D
 
Det blev en bra frukost idag med, dock inte gröt, men det blev scrambled eggs och två knäckemackor med ost. Har lite känningar i magen nu, men det är nog bara för att jag är ovan vid frukost så tätt inpå vaknandet. Men nu måste jag börja med maskinen så jag hinner med allt annat med. :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0