27-08-12, M Å N D A G

Jag tänkte bloggat förut i skolan, men det fanns inte så mycket att anteckna, så jag kunde inte få det att se ut som att jag höll på med det tyvärr. Och när jag kom hem åkte jag direkt till biblioteket för att låna tre kursböcker. Så när jag väl kom hem var jag så trött att jag stendäckade i sängen en timme.
 
Nu har jag varit och tränat, började med 20 minuter på cykel och sedan drog vi ett boxpass. Känner redan nu hur ont jag kommer ha mellan skulderbladen imorgon. Jag måste verkligen träna min rygg mer! Är hur svag som helst! Dessutom gör det ju inget att hållningen blir bättre av stark rygg och bål. Nu blir det duschen, ska mäta kroppsdelar, och sedan blir det sängen. Upp bajstidigt imorgon så jag hinner äta innan jag åker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0