23-08-12, T O R S D A G

Såååå, varför har inte Anna bloggat idag då? Jo, hon har inte varit hemma på drygt 24 timmar. :P haha, Blev att jag sov borta, gick till uppropet, stannade i stan, käkade gött, snackade massa skit (inte som i att prata illa om folk) och såg Veronica Maggio (stavar hon så?).
 
Informationsflödet var så kraftigt att jag inte ens kommer ihåg vad vår kursledare heter. Mycket bra, mycket bra! Sedan stressade jag och två andra tjejer till spårvagnen för att hinna först till studentbokhandeln, på väg till vagnen både ramlar jag och trampar snett (att trampa snett i högklackat är inget jag rekomenderar), blir jättevarm och ja, eftermiddagen kändes som att det sög! :P Men jag fick i alla fall tag i första boken som ska användas nästa vecka.
 
Sedan träffade jag Fiia och två arbetskamrater till henne för att först äta lite gott på Chez Amis och sedan dra till Liseberg för at se på Maggio. Maten var god, vinet var gott, men Maggio var ganska tråkig att se på faktiskt. Hata mig inte ni som gillar henne, hon var duktig. Men hon såg så in i helvete plågad ut hela spelningen (eller så länge vi stannade) och fick inte igång publiken alls. Men, men, det har varit trevligt i alla fall. Imorgon ska jag sova ut! Ordentligt, då det blir jobb i helgen med, hela helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0