21-08-12, T I S D A G

Har bestämt mig att jag den här terminen ska börja träna ordentligt. Ska skaffa kort på Sportlife här hemma och till en början gå på pass där, och senare kanske till och med kunna träna på egen hand med maskinerna. Måste komma i form känner jag. Inte det att jag på något sätt behöver gå ner i vikt eller liknande, utan jag vill bara komma i form. I kväll ska jag följa med Fiia och prova ett pass, kommer dock inte ihåg om det skulle bli bodycombat eller bodypump. Men det märker vi. :)
 
Dessutom ska jag börja äta nyttigare. hur nu detta ska gå. Frukost är en bra början i alla fall. Nu mår jag lite illa för att jag aldrig ätit så mycket som idag. Men jag kommer nog kunna vänja mig. :P Hoppas jag i alla fall! Var lite nyttigare idag än jag brukar vara - havregrynsgröt med (ytterst lite) socker, tre knäckemackor, kaffe (går inte en morgon utan kaffet!) och lite proviva. Magen har faktiskt blivit bättre nu när jag druckit proviva varje dag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0