20-08-12, M Å N D A G

Det har varit fullt upp idag, och jag har inte haft tillgång till ngåon dator, därav bristen av bloggande. Och igår vart jag alldeles för trött för att blogga efter jobbet. Plus att jag då inte hade någonting att blogga om.
 
Men annat är det idag! Idag var första nollningsdagen idag.Blir fullt upp hela veckan med att lära känna kursare, universitetsområdet, ha det kul och fiska kurslitteratur. Det har inte gått så bra med att hitta någon tyvärr. :P Haha Men det ger sig. Får låna på biblioteket och sitta där och läsa. Vi verkar bara vara brudar i klassen, men de tjejerna som var på plats idag verkade ändå trevliga så det ska nog inte bli några promblem. Detta kommer bli awsome! Säger jag i alla fall nu, innan tenastressen kommer. ;P
 
Fattar inte varför mina bilder laddas upp snett! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0