17-08-12, F R E D A G

Det är någonting med augustimånad - varje år har augusti varit en riktigt bloggtorka för min del. Och i år har inte varit mycket bättre, right? Igår var det varit fullt upp -  först upp, åka med lillasyster för hon skulle köpa kläder, hem fixa med datorn (som nu lever) söka icastudent, kolla kurslitteratur, köra bror till bussen, fortsätta kolla kurslitteratur, måste äta, och sedan åka till jobbet. Det var verkligen full rulle! Men det var i alla fall ett bra avslut! :) Får la se om jag har lika tur idag. ;D
 
Ska åka och jobba 13:30, eller då börjar jag snarare, så jobbar jag till 18. Gött att jobba nu när det är så gött väder. Men men, vad ska man göra. ;) Har insett att jag får en hel del pengar den här månaden, och det är tack vare att jag jobbat, så det blir till att lägga undan, betala tillbaka till mor och far, sedan måste jag ju unna mig någonting. :)
 
Är det någon vänlig själ som har någon av dess böcker och vill sälja dem till mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0