14-08-12, T I S D A G

Uff, det verkar som att min stationära datoor har krashat sönder. Inte okej. :( Jag som änvänder den jämt! Men det är inte mycket att göra, pappa får kolla på den ikväll eller något. Så ska jag snart duscha, eller jag vet inte om ja ska göra det nu på förmiddagen eller senare i eftermiddag, blir kanske en promenad med Fiia idag, då kan det vara skönt att duscha efter det.
 
Dessutom blir det party idag - ja på en tisdag (lillfredag) - då min kära lille son ska flytta till Halmstad och plugga. Vilket då innebär att detta är en avskedsfest. Kommer ju vara massa gråtig. :P Men, men det är för en fin sak. :P Haha
 
Och så är arkivet inaktiverat så jag kan inte
lägga upp någon bild på honom då
de jag har ligger på den krashade datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0