10-08-12, F R E D A G

Det blev inte många timmars sömn inatt, av olika anledningar, men inga som jag tänker dela här. :P Haha, Men med lite kaffe och concealer så ser ju ut som ny - nästan i alla fall.
 
Är inte jättesugen på att gå utanför dörren idag inte, det är grått, mulet och skitkallt. Blir till att ha ett fönster stängt från och med nu, annars kommer jag ju helt klart bli sjuk. Men jag måste åka och jobba och i kväll blir det lite god mat och vin tillsammans med en kompis, så får vi se hur länge jag stannar där eller om jag får skjuts hem. :) Den som lever får se.
 
Nu ska jag dra fram en tjocktröja, klunka mitt sista kaffe och sedan dö ett par minuter innan jag åker. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0