Vitt

Det är kanske lite tidigt att säga att jag börjat med hårdträning nu, men jag har börjat träna förhoppningsvis kommer det bli regelbundet och kontinuerligt! Och det är min syster som hjälper mig. Tränade igår och har tränat idag, trots att det inte kändes så bra mentalt så gav jag mig fan på att jag skulle försöka klara det. Så just nu har jag ont i typ hela kroppen. Men det kommer nog bli bättre när jag tränat upp mig.

On top of that så ska jag skära ner på godis, snacks och läsk. En dag i veckan har jag fått till sånt, och jag ska verkligen, verkligen försöka hålla mig till det.

Nu när jag satt i bastun satt jag och funderade över detta med alkohol. Jag ska dra ner på det med. Speciellt med tanke på hur mycket det varit det senaste. Så jag ska hålla mig vit. Kanske inte helt vit - något glas vin någon gång, men inte någon fylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0