Marsboxen

Kommer lägga detta under shoppingkategorin. Inte för att jag köpt någonting själv (för det har jag ju inte så) Men eftersom jag visar produkter så tycker jag det passar bra. :)

Första produkten jag fastnade för var ögonkrämen från ecobeauty (var tvungen att skriva med fetstil bara för att det är så på taketet xD). Jag tycker om den jättemycket! Den känns bra på huden och den var dryg och bra. Many likes from me! :D



Nagellacket från L'OREAL Paris. Tja, jag vet inte riktigt vad jag tycker egentligen. Det var ju bra och så, det var grynt härlig färg och så. Men jag hade nog inte köpt den själv. Jag föredrar de depends smånagellack. Billiga och bra. Dessutom hinner man göra slut på det innan det torkar.


Body lotion och Shower gel från Mádara. Gillade det inte alls! man behövde hur mycket som helst när man skulle använda det, det kändes inte som att lotionen fuktade någonting plus att det luktade unket, eller typ lite maskrosaktigt. Nej usch och blä! :P


Värmeskydd från dips. Det stod att man kunde använde det i både vått och torrt hår. men när jag hade det i torrt hår kändes det som att det klumpade ihop håret. Men när jag hade det i vått hår kändes det mycket bättre. Gillade den här och den var också väldigt dryg och bra. :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ögonkrämen är verkligen sjukt värd! Man fastnar verkligen direkt för den. :3

2012-05-02 @ 21:47:12
URL: http://mooonshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0