Arbetsterapeutprogrammet

Har funderat massor på detta med att bli arbetsterapeut. Och speciellt nu under de senaste tre veckorna av praktik. Det är verkligen vad jag vill, och jag känner fortfarande att det är barn och ungdomar jag vill arbeta med trots att det var en kvinna på praktiken som försöka avskräcka mig. Eller ja - avråda mig som hon uttryckte det.

Nu när jag kommit hem för dagen tänkte jag att jag skulle kolla lite på de olika studieplanerna från mina top tre universitet och sedan kolla över vad för kurslitteratur som krävs första terminen. Tänkte börja lägga undan lite pengar varje månad nu framöver just till litteratur och andra sådana grejer. Borde börjat med det tidigare, men det är ingenting som slagit mig förrän nu. Vad som än händer så lär det bli bra. At least I hope so! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0