27-04-12, F R E D A G

Då vart man hemma igen! Har inte varit hemma så mycket de senaste två dagarna. Igår var jag med Fiia och umgicks massa med henne (lika trevligt som alltid). Sedan idag har jag varit på Styrsö med några av tjejerna på Medborgarskolan, detta var vår avslutning och ja... den var väldigt trevlig måste jag säga. :)

Fredagskvällen kommer att bli lugn. Är som vanligt jättetrött, så det blir att se på serier och försöka få någonting vettigt att skriva om. Hade tänkt berätta för er om vad jag fick i förra månadens Glossybox. Kom på att jag itne gjort det än idag när jag fick den nya. Mycket bra, mycket bra! Hade faktiskt tänkt köpa en av produkterna jag fick idag. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0