23-04-12, M Å N D A G

Känns nästan som att alla morgoninlägg börjar med att jag är trött. Självklart beror det ju på att jag faktiskt är trött, men jag förstår inte hur det kommer sig att jag ständigt är så trött, jag menar igår somnade jag strax efter 22 eller någonting i den stilen. I lördags somnade jag inte så himlans sent - tror jag - och framför allt sov jag massa natten mellan fredag och lördag och gick dessutom upp i lagom tid. Jag vill komma ur denna ständiga sömngång! Men hur i hela friden ska jag göra det?

Får nog fundera över det under dagen, för nu måste jag bege mig till bussen och bege mig till praktiken. Hoppas det blir en bra och givande dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0