20-04-12, F R E D A G

Äntligen fredag! Det var inte lika tungt att vakna idag som tidigare morgonar (va tusan heter det i plural?), kanske beror det på den knasiga drömmen?

Jag och ett gäng människor (kommer inte ihåg om det var folk jag kände eller inte) stod och skulle laga mat, och jag ska laga någonting med bläckfisk - kruxet var dock att denna bläckfisk såg ut som en vanlig fisk (fast med jättemånga stora tänder), fast att stjärtfenan var massa massa tentakler. Efter många om och men, lite skryt till de andra om hur duktig jag är på att laga mat, så ångrar jag mig och ska göra mig av med den här äckliga bläckfisken. Så jag beger mig in i köket och ska lägga den i en låda, men bläckfisken biter mig, sedan hux flux är det rena vilda västern-skottlossningen i köket. Jag blev skjuten och det försvann då jag plötsligt är i ett vardagsrum och ska sminka av mig. Så jag går in i badrummet och börjar, men efter en liten stund inser jag att lampan inte funkar , då knackar jag på lite lätt på dörren in till min faster och hennes mans sovrum för att be hennes karl byta lampa. Han stormar ut, och precis när lampan är bytt vaknar jag.

Alltså, jag säger bara en sak -  WTF? :S Känner mig inte ledsen för att jag behövde vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0