05-04-12, T O R S D A G

Idag är det fredag! :D Eller jah, det är i alla fall veckans sista arbetsdag och det är så himla skönt! Inte för att praktiken varit jobbig, nej nej, tvärtom - det har v arit jättebra, men nu när veckan är slut känner jag mig helt utpumpad på energi. Och nu när jag kollade i min kalender såg jag att det bara var två veckor kvar på projektet. Vad sorgligt! Haha, eller nej, men det kommet kännas wierd att inte träffa det gänget dagligen.

Och jag är så glad i min pappa va!? :D Igår fixade han min dator! Wiiiiie! Så nu startar den och fungerar som den ska, äntligen! Därför tänkte jag att jag i eftermiddag när jag kommit hem, ska ominstallera mitt Sims så jag kan få det att fungera med. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0