01-04-12, S Ö N D A G

Nu har ännu en månad gått och vi närmar ss sakta men säkert sommaren. Jag längtar! Det ska bli så skönt att kunna ha på sig gladiatorskor, shorts och ett linne och bara njuta av värmen! Helt fantastiskt!

Men innan sommaren dyker upp fyller mamma år. Och detta råkar vara idag! Har ingen aning om hur hon ska firas men just nu kollar hon på handboll så hon är nog glad! :D

Själv hade jag tänkt att göra mig lite frukost. Är sugen på våfflor - så det får det nog bli. Efter frukosten hade jag tänkt göra min altandebut för året, lägga mig och sola lite. :D

Grattis mor <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh :-) Hälsa grattis från mig :-D

2012-04-01 @ 13:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0