Helt fantastiskt!

Fy bubblan vad skönt det är! Har kommit igång med träningen igen, eller ja - första friskis-passet för den här terminen var idag. Och jag är helt mörbultad - på ett bra sätt! Dagens pass var core, mag- och ryggträning. Det känns inte bara i magen och ryggen utan även armar och ben känns. Ska verkligen försöka få igång träningen ordentligt den här terminen. Kommer i alla fall börja med två core-pass och ett skivstång i veckan. Tre dagar är nog ganska lagom att börja med nu eftersom jag inte var så aktiv förra terminen. Dessutom är jag inte jättesugen på just jympa- pass just nu.

Har duschat och ätit, ska se dagens avsnitt av hollywood-fruarna, sedan hoppas jag på att jag somnar. Ska upp tidigt imorgon!

En annan sak som jag börjat fundera seriöst på är att läsa en kurs i isländska! Kanske ska söka till en grundkurs till våren. Får se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0