21-09-11, O N S D A G

Att skriva... Det är på dagen ett år sedan jag brjade den här bloggen. Jag vet inte om jag utvecklats någonting egentligen, men just nu känner jag mig tom.

Mamma hade pratat med en bekant som är medium (ni kanske tycker sånt är löjligt, men både jag och mamma tror på sånt) och hon hade fått kontakt både med mormor och med gammelmormor. Mormor hade sagt att hon trodde jag behövde någonting nytt, någonting nytt på flera nivåer. Både livsstil, omgivning och lite allt möjligt. Har börjat fundera mer på att göra om designen på bloggen, men jag vet inte hur jag vill ha det. Jag vet ingenting just nu. Inte vad jag vill, vad jag behöver eller måste. Absolut ingenting.

Vet egentligen vad jag vill ha ut av det här inlägget, men ja... tror bara jag ville att ni skulle veta att jag lever I guess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0