What a day!

Inte vila och ingen ro! Här ska slitas och jobbas!

Haha, nej inte riktigt, men jag är gött slut i huvudet! Har jobbat med företaget hela dagen och det har varit jobbigare än jag trott. Blev tyvärr inte bättre av att morgonen inte blev som tänkt. När jag i morse skulle göra i ordning kaffe kom jag på att jag behöver ha ett paraply, går dit vi brukar ha ett. Men inget där! Frågar bror var han gjort av det - han har inte en aning. Hemsk som jag är blir jag på dåligt humör springer runt som en glaning i säkert 30 min, inser att jag kommer missa bussen får skjuts av pappa (älskade pappa) och är i tid. Men tror ni bussen är det? Klart som tusan den inte är. Så 8:50 (ska vara på plats 9 och det tar typ 10 min dit) kommer bussen, 20 minuter sen och jag blir inte gladare av att telefonen krånglar.

Men men, det känns bättre nu, ska ta mig en kopp kaffe och sedan sätta mig vid Photoshop för att göra vår reklamaffisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0